top of page

סיורים מודרכים בפירנצה בעברית

+ באיטליה

זמן קריאה

חיפוש

עודכן: 19 ביולי 2023

אנו שמחים להציע לכם את הסיורים המודרכים שלנו בעברית בעיר פירנצה.

שני הסיורים נבנו יחד עם מדריכת הטיולים לי טפרברג-קנאי, הסיור הראשון הוא סיור הכרות והוא מתאים בעיקר לאלו שמבקרים בעיר בפעם הראשונה אבל גם למי שטייל בה בעבר ורוצה להעמיק את הידע. הסיור מתאים ומותאם גם לילדים כך שפירנצה תשאר בזכרונם כחוויה מהנה מהטיול לאיטליה.

הסיור השני הוא סיור במוזיאון האופיצי, אחד המוזאונים החשובים בעולם ונקודת ביקור חובה למבקרים בעיר.

 

ההזמנות לסיורים עם לי טפרברג בפירנצה מושעות עד להודעה חדשה.

למעוניינים בסיורים בתאריך ספציפי נא לפנות במייל: info@initalia.co.il

בפנייה נא לציין שם, כתובת אימייל, מספר נייד, מספר האנשים לסיור, סוג הסיור.

נא לפרט בקשות מיוחדות במידה ויש כאלו.

 


ניתן לערוך גם סיורים מותאמים אישית פרטיים או זוגיים לפי בקשה מיוחדת.


לי טפרברג-קנאי - מדריכת תיירים מוסמכת באיטליה

זה כמה שנים שאני מתגוררת בפירנצה, שאליה הגעתי בעקבות התאהבות נושנה בנוף הגגות האדומים, באומנות, בארכיטקטורה, בשפה, באוכל ובשפע הסיפורים שמתחבאים בסמטאות.

כשהגעתי לפירנצה לא הייתה לי עבודה, והסתובבתי ימים ארוכים ברחובות ללא מטרה. הסקרנות הוליכה אותי בין הרחובות הצרים, הכנסיות הקטנות ובתי המלאכה. שוחחתי באיטלקית עם המקומיים, יצרתי חברויות חדשות, טעמתי את האוכל המקומי ולמדתי על ההיסטוריה ועל האומנות המקומית. כעבור זמן מה הבנתי שאני רוצה לגרום לאנשים להתאהב בפירנצה כמוני ולחוות אותה דרך כל החושים. החלטתי להפוך את התשוקה שלי למקצוע. קיבלתי הכשרה אינטנסיבית וכיום אני מדריכה מורשית ומוסמכת מטעם מחוז טוסקנה ומוזיאון הוותיקן ומובילה סיורים מודרכים בעברית ואנגלית בפירנצה וברומא, לקבוצות וליחידים. אני מזמינה אתכם להצטרף אליי למסע שנובע כולו מהסקרנות שלי לאומנות כזירה לפולמוס דתי וחברתי וכמדיום להעברת סיפורים אנושיים, שהם למעשה פיסות של פאזל תרבותי ענק. אני מזמינה אתכם לחוות את הטיול שלכם דרך העיניים



סיור הכרות בפירנצה

כיכר סנטה מריה נובלה - כיכר הדאומו - בית הטבילה - כיכר הרפובליקה - כנסיית אורסנמיקלה - כיכר הסניוריה - כנסיית סנטה קרוצ'ה. משך הסיור: כ-3 שעות

עלות ההדרכה: 50 אירו למשתתף בקבוצה (מינימום של 4 איש, להדרכה פרטית אנא צרו איתנו קשר)
מתאים גם למשפחות עם ילדים.
גודל קבוצה: בין 4-12 איש

פירנצה, פנינת מחוז טוסקנה, נחשבת לאחת הערים היפות בעולם. כבר בימי הביניים הייתה העיר חלוצה בתחומי תעשייה וכלכלה ושימשה בית אנשי רוח – משוררים, פילוסופים, ממציאים, ארכיטקטים, ציירים ופסלים – והם הובילו שינויים עמוקים בתפיסה התרבותית והאומנותית של אירופה. בעיר שבה כל בניין הוא יצירת אומנות אפשר לטייל ברחובות ולהתפעם מיופיים. במהלך הסיור נבקר בכמה מהכיכרות היפות והחשובות ביותר בפירנצה ונשמע סיפורים על פוליטיקה, על כלכלה, על מסורות מקומיות וכמובן על האומנים הגדולים ששוטטו כאן לאורך מאות שנים והעניקו לעיר את אוצרותיה. הסיור יתחיל בכיכר סנטה מריה נובלה, הסמוכה לתחנת הרכבת של פירנצה. לכנסייה שניצבת בכיכר נודעה חשיבות רבה בפירנצה, ומיכלאנג'לו אף כינה אותה "הכלה שלי". במרחק כמה דקות הליכה משם נגיע אל הקתדרלה המפוארת של פירנצה, ושם נשמע סיפורים על התחרות ששיגעה את העיר – בניית הדלתות של בית הטבילה, שזכו לכינוי "דלתות גן העדן". נמשיך דרך הסמטאות אל כיכר הסיניוריה הציורית, ושם נפגוש את ההעתק המדויק של הפסל "דוד", מקום מושבה של רפובליקת פירנצה וזירה למאבקי כוח בין בעלי השררה. משם נפנה אל הכיכר המרשימה של כנסיית סנטה קרוצ'ה, המשמשת עד היום חלק חשוב במסורת הפיורנטינית העתיקה של כדורגל היסטורי שקיימת עוד מהמאה ה־16. אני מזמינה אתכם להצטרף אליי ולגלות את סודותיה של פירנצה.

מסלול הסיור:

כשאתם מתכננים את הביקור שלכם בפירנצה, אל תוותרו על הפנינה המפורסמת של העיר – מוזיאון האופיצי. מדובר באחת מגלריות האומנות החשובות בעולם, המחזיקה באוסף ציורים ופסלים שאין שני לו. במסדרונות הגלריה מוצגת תערוכת קבע של פיסול רומי עתיק, ואת הקירות של חדרי הגלריה מעטר אוסף ציורים של האומנים הגדולים ביותר, דוגמת לאונרדו דה וינצ'י, סנדרו בוטיצ'לי, רפאל ומיכלאנג'לו.

משך הסיור: כ־4 שעות. עלות ההדרכה: 50 יורו למשתתף (מינימום 4 אנשים; להדרכה פרטית אנא צרו איתנו קשר).
עלות כרטיס כניסה למוזיאון: בהתאם למועד הסיור ולזמינות הכרטיסים (רכישת הכרטיסים נעשית באופן עצמאי ואנו מסייעים ברכישה).
*בקבוצות של 8 איש ומעלה תתווסף עלות של 1.5 יורו למשתתף עבור אוזניות שמע ומיקרופון להדרכה.

במהלך הסיור נשמע את הסיפורים שמאחורי היצירות ונגלה את התהליכים ההיסטוריים שהובילו לשינויים מרחיקי לכת בעולם האומנות. הסיור יסייע לכם להתבונן באופן רחב יותר ביצירות אומנות, כך שבין אם אתם חיות מוזיאונים מנוסות ובין אם זהו עולם חדש עבורכם – זו תהיה חוויה עשירה וייחודית.


2,684 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

עשוי לעניין אותך

1

מתעניינים

עליך להתחבר על מנת לצפות בתוכן זה

ההרשמה לאתר בחינם.

התחברות | הרשמה
bottom of page