top of page

שופינג ברומא – המלצות ממקומית

+ באיטליה

זמן קריאה

חיפוש

עודכן: 7 בספט׳ 2022

איפה אפשר למצוא בגדים אופנתיים ברומא במחירים מצחיקים? לאן הולכות בלוגריות האופנה כדי למצוא פריטים מיוחדים? איפה קונים תיקי עור איכותיים של מיטב המותגים? בסדרת המאמרים שלפניכם תמצאו עשרות המלצות לשופינג ברומא. ביחד נבקר בחנויות הטובות והמשתלמות ביותר, ונחשוף את המקומות שאסור לפספס. שלושת המאמרים הראשונים בסדרה עוסקים ברחובות השופינג הידועים ביותר בעיר. המאמר הרביעי מלא בהמלצות לשווקים ובוטיקים אלטרנטיביים, ואילו במאמר החמישי תמצאו המלצות לקניונים ולמתחמי אאוטלט הטובים ברומא והאזור


ביקרתם ברומא והתפעלתם מכל האוצרות האומנותיים וההיסטוריים שבעיר? מתחשק לכם לעשות קצת שופינג, ואתם תוהים לאילו חנויות הכי כדאי ללכת? המאמר הזה נכתב בדיוק בשבילכם. בתור רומאית מלידה וחובבת שופינג, יש לי כמה המלצות מצוינות בשבילכם!

מסלול השופינג שלנו נפרס בין שלושת הכיכרות האלו

מכיוון שברומא יש שפע מסחרר של חנויות, חילקתי ההמלצות שלי למספר מסלולים, המתאימים לכל הטעמים, לכל הגילאים, ולכל הכיסים. ביחד נגלה את החנויות המיוחדות ביותר, את הבוטיקים הרומאיים היוקרתיים, וגם את הרשתות שכל הסטודנטים מגיעים אליהן כדי למצוא בגדים מגניבים במבצע.


בנוסף, תמצאו המלצות גם למרכזים המסחריים הטובים ביותר שנמצאים בפריפריה של רומא (לכאן מגיעים האיטלקים שמחפשים מציאות!) ולמרכזי האאוטלט שבהם נמכרים מיטב המותגים במחירים נמוכים במיוחד.


אתם מוזמנים כמובן לשלוף משלל ההמלצות בסדרת המאמרים הזו על שופינג את אלו שהכי מוצאות חן בעיניכם ולבנות לכם מסלול שופינג אלטרנטיבי לפי טעמכם. בואו נצא לדרך!


שופינג ברומא – לאן כדאי ללכת? איכות במחירים שפויים, ומותגים איטלקיים אהובים

במסלול זה נצא לדרך מוויה קונדוטי (via Condotti), הרחוב שבו מרוכזות חנויות היוקרה, ונתקדם לעבר הרחוב הכי מפורסם ברומא עבור חובבי שופינג – ויה דל קורסו (Via del Corso). המסלול הזה מתאים למי שמחפש מותגי יוקרה ואת הבוטיקים המרכזיים ברומא (רובם נמצאים במרחק קצר מהמונומנטים ההיסטוריים המרכזיים של העיר).

המסלול מסומן בצהוב - Google earth

המסלול שלנו מתחיל בוויה קונדוטי, הרחוב שבו מרוכזות חנויות היוקרה של רומא. על מנת להגיע לכאן, קחו את קו A של המטרו ורדו בתחנת ספנייה (Spagna). לאחר שהתפעלתם מהמדרגות הספרדיות ומהמזרקה היפה של ברניני, תוכלו להתקדם לאורך הרחוב הנוצץ, המיועד בעיקר לחובבי שופינג בעלי כיסים עמוקים במיוחד. בין השאר תוכלו למצוא כאן את דיור (Dior), לואי ויטון (Louis Vuitton), ג'ימי צ'ו (Jimmy Choo), מייקל קורס (Michael Kors), דולצ'ה וגבאנה (Dolce&Gabbana), קרטייה (Cartier), טיפאני (Tiffany), סלבטורה פרגאמו (Salvatore Ferragamo), פראדה (Prada) וגוצ'י (Gucci).

ויה קונדוטי - הרחוב הכי יוקרתי ברומא

לצד המותגים הבינלאומיים הידועים האלה תמצאו גם כמה בוטיקים של מותגים איטלקיים ידועים ונחשבים כמו מקס מרה (Max Mara), סרג'ו רוסי (Sergio Rossi), טוד'ס (Tod’s) ובוטגה ונטה (Bottega Veneta).

אם תרצו במקרה לרכוש שעון רולקס, אני ממליצה לכם ללכת לפיאצה סן סילבטרו (Piazza San Silvestro) הסמוכה, לחנות בשם בדטי (Bedetti), המוכרים הרשמיים של המותג מאז שנת 1882.


אם אתם כבר נמצאים בוויה קונדוטי, חובה לעצור להפסקת קפה באנטיקו קפה גרקו (Antico caffè greco), הפועל מאז שנת 1760. כאן תוכלו להתפעל מהריהוט העתיק ומהארומה המפתה של הקפה שנטחן במקום. תוכלו גם לקנות כמה מזכרות של בית הקפה שאירח לאורך השנים אמנים ומשוררים מפורסמים.


בשלב זה התקדמו מעט ותמצאו את עצמכם בחלק המרכזי של ויה דל קורסו (Via del Corso). הרחוב הזה שונה מאד מהרחובות הצרים שעד עכשיו הלכתם לאורכם. זהו רחוב ארוך ורחב, עשיר בבוטיקים של מותגים אבל גם בחנויות "רגילות" המתמחות בטרנדים הכי חמים של האופנה היומיומית.

המחירים כאן נמוכים באופן משמעותי מהבוטיקים לאורך ויה קונדוטי, ובשנות ה-80 וה-90, כאשר עדיין לא היו ברומא מרכזים מסחריים, הרחוב הזה שימש כנקודת המפגש של צעירי רומא. מידי שבת כולם נהגו להתקבץ כאן, לבלות ביחד, ולקנות בגדים חדשים. בשנות ה-2000 החלו להיפתח בעיר מרכזים מסחריים גדולים והרחוב שינה מעט את פניו, אבל הוא עדיין נחשב לאחד מהמקומות המרכזיים בעיר שבהם אפשר לעשות שופינג. צעירים, סטודנטים, בלוגרים שמתמחים באופנה וגם בני 30-40 מגיעים הנה בזכות המגוון הגדול של החנויות, המתאימות לכל טעם ולכל תקציב.

איזה חנויות אסור לכם לפספס בוויה דל קורסו (Via del Corso)?

שלושת החנויות הטובות ביותר לאופנת גברים הן:

נובולארי (Nuvolari): חנות המחזיקה קולקציות של מגוון מותגים, ומציעה חולצות, מכנסיים, ז'קטים, סוודרים ושאר בגדי גברים בסגנון אלגנטי וצעיר (גילאי 20-45).

דופלגאנגר (Doppelganger): חולצות מחויטות, ז'קטים, מכנסיים – החנות המושלמת למי שמחפש סגנון אלגנטי, בגדים למשרד וסטייל איטלקי.

דיזל (Diesel): החנות של המותג הבינלאומי פונה בעיקר לקהל הצעיר, ומציעה סגנון ספורטיבי, דינמי ומגניב לצעירים (וצעירות).


שלושת החנויות הטובות ביותר לאופנת נשים הן:

פפה ג'ינס (Pepe Jeans): מותג בריטי פופולרי גם באיטליה, מציע בגדים בסגנון צעיר לנשים. יש להם גם קולקציה לגברים.

ליו ג'ו (Liu-Jo): מותג איטלקי פופולרי בקרב נשים בגילאי 25-45, המתמחה בתיקים ואביזרים בסגנון קלאסי מודרני.

טין ספיריט (Teen Spirit): החנות המושלמת לטינאייג'ריות. סגנון צעיר ומגניב.


אם אתם מחפשים את החנות המושלמת לחובבי אופנה ומותגים, אתם חייבים לבקר ב-Luxury Outlet, הבוטיק שכל הנשים הצעירות ובלוגריות האופנה מגיעות אליו כדי לקנות מותגים אהובים

במחירים מוזלים.

בנוסף, כדאי להיכנס גם לגלריה אלברטו סורדי (Galleria Alberto Sordi), קניון מפואר הנמצא במרחק מטרים ספורים מוויה דל קורסו, בבניין יפהפה מתחילת המאה ה-20. כאן תמצאו 4 קומות של חנויות מגוונות, החל ממותגי יוקרה וכלה במותגים פשוטים יותר. אפילו אם לא תקנו שום פריט, עדיין תוכלו להתרשם מהאדריכלות המרהיבה ומתקרת הזכוכית היפהפייה.


לאורך ויה דל קורסו, ובכל רחבי רומא, למעשה, תוכלו למצוא סניפים של הרשתות הכי פופולריות להלבשה אינטימית. נסו את טזניס (Tezenis), אינטימיסימי (Intimissimi) וקלצדוניה (Calzedonia) ותוכלו למצוא חזיות אלגנטיות, פיג'מות, גרביים וגרביונים מיוחדים במחירים מצוינים, ונמוכים לפעמים ב-40% בהשוואה למחירים בישראל.


מומלץ לקפוץ גם לביקור בסניף של רשת בנטון (United Colors of Benetton), מותג הלבשה איטלקי ידוע, צבעוני ופופולרי בקרב צעירים.

אל תפספסו גם את החנות ארטיג'אנו (Artigiano) – זהו בוטיק מיוחד במינו, המתמחה בפריטי עור ואביזרים בעבודת יד של מעצבים איטלקיים.


מי שמחפש בגדי ספורט ונעלי ספורט ימצא שפע של אפשרויות בחנויות נייק (Nike) ופוט לוקר (Foot Locker), ואילו חובבי כדורגל ימצאו במספר 67 חנות המוקדשת כולה לקבוצת רומא – AS Roma. כאן תוכלו לרכוש חולצות של הקבוצה ושאר אביזרים בצבעי הקבוצה, כמובן – אדום וצהוב.


לאורך הרחוב תמצאו גם שפע של חנויות נעליים, החל ממותגים בינלאומיים ידועים כמו דוקטור מרטינס (Dr. Martens), האהוב מאד על צעירים בזכות הנעליים הכבדות והבלתי ניתנות להריסה שלהם, וסקטצ'רס (Sketchers), רשת שמתאימה לצעירים ומבוגרים שמעוניינים לשלב אופנה ונוחות.

בוויה דל קורסו תמצאו גם את אחד הסניפים הגדולים ביותר ברומא של רשת H&M.


שלוש החנויות שאסור לפספס אם אתם מחפשים אופנה צעירה במחירים זולים!

רשת H&M היא יעד חובה למחפשי המציאות, ואין ספק שבסניף הענק בוויה דל קורסו תמצאו כמה פריטים מוצלחים. ואם אנחנו כבר מדברים על רשתות במחירים זולים, יש לי שתי המלצות נוספות עבורכם: אם אתם מחפשים מציאות במחירים מגוחכים, אתם חייבים לבקר גם באחד משני הסניפים הרומאיים של רשת פריימרק (Primark) – סניף אחד נמצא במרכז המסחרי רומא אסט (Centro commerciale Roma Est) והשני נמצא במרכז המסחרי מאקסימו (Maximo Shopping Center).


רשת נוספת שרוב הישראלים עדיין לא מכירים ושווה לגלות, היא פיאצה איטליה (Piazza Italia). המחירים פה נמוכים במיוחד, והבגדים מזכירים מבחינת הסגנון והאיכות את פריימרק. תוכלו למצוא סניפים של רשת פיאצה איטליה בכמה מיקומים ברומא – נסו את הסניף במרכז המסחרי האפיו (Centro Commerciale Happio) ובמרכז המסחרי רומא אסט (Centro Commerciale Roma Est).



בוויה דל קורסו תוכלו למצוא גם חנויות רבות המוקדשות לאיפור, קוסמטיקה ובשמים. כמה מהחנויות האהובות עליי הן:

-ספורה (Sephora), הרשת הצרפתית המצליחה בכל העולם, שמציעה מגוון מסחרר של מוצרי איפור, טיפוח ובשמים במחירים טובים.

-לאש (Lush), רשת בריטית המתמחה בסבונים, קרמים ומוצרי טיפוח טבעיים ועשויים בעבודת יד. המוצרים של לאש לא מנוסים על בעלי חיים, ומיוצרים לפי כללים אתיים מחמירים. הריח המדהים שעולה מהסניף הזה יסחרר אתכם מיד!

-בוטגה ורדה (Bottega Verde), רשת פופולרית באיטליה המתמחה בקרמים ומוצרי איפור וטיפוח במחירים נגישים.


בנוסף תוכלו למצוא בוויה דל קורסו גם סניף של רשת השעונים סווטש (Swatch) וסניף של אפל (Apple). גם הרחובות שמתפצלים מוויה דל קורסו מציעים שפע של חנויות! בוויה תומאצ'לי (via Tomacelli), תמצאו חנות של מותג פרארי הידוע (Ferrari) – המקום המושלם לחובבי מכוניות מרוץ ולמי שמחפש מזכרות, בגדים עם הלוגו של פרארי ועוד, וחנות גדולה של לגו (Lego) – יעד חובה לקטנים וגדולים.

בוויה דיי גרצ'י (via dei Greci), לעומת זאת, תמצאו חנות נהדרת לחובבי מוזיקה בשם לה סטנצה דלה מוזיקה (La Stanza della Musica), המוכרת כלי נגינה, ספרים, ואביזרי נגינה מכל הסוגים.




7,450 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

עשוי לעניין אותך

תרגום: אריאלה בנקיר

1

מתעניינים

עליך להתחבר על מנת לצפות בתוכן זה

ההרשמה לאתר בחינם.

התחברות | הרשמה
bottom of page