top of page

סיורים קולינרים בטוסקנה עם אריאלה בנקיר

+ באיטליה

זמן קריאה

חיפוש

עודכן: 12 בנוב׳ 2022

נעים להכיר! שמי אריאלה בנקיר ואני מתגוררת בטוסקנה, איטליה, מזה כ-20 שנה.

אז מי אני בעצם, ומה אני עושה? אני עיתונאית, סופרת, סקרנית ללא מנוח, ורוקמת הרפתקאות מקצועית :) בין היתר אני סומלייה רשמית וחברה באיגוד הסומלייה האיטלקי, מומחית לגבינות איטלקיות מטעם איגוד ONAF, מחברת חמישה מדריכי טיולים מצליחים לאיטליה ושני ספרי הרפתקאות היסטוריים לנוער.

מזה כשני עשורים שאני חוקרת באופן אובססיבי קמעה את עולם הקולינריה האיטלקי משלל זוויות, ומתעניינת במיוחד בתיירות כפרית בת קיימא, בהיסטוריה של האוכל האיטלקי, בתהליכי הפקת מזון ויין בעידן המודרני ובעת העתיקה, בחקלאות אינטגרטיבית, וביינות טבעיים וביודינמיים.

לרוב אפשר למצוא אותי מסיירת בין הגפנים, מרחרחת כמהין, לוגמת שמן זית, בוצעת פוקצ'ה ריחנית, טועמת יינות קיאנטי וברונלו, מתחקרת סבתות בנוגע למתכונים המשפחתיים שלהן, מלטפת עיזים ומחבקת באהבה גבינות פקורינו מיושנות.

לאחר שנים רבות שבהן בעיקר כתבתי וחקרתי, החלטתי שהגיע הזמן לחלוק את הניסיון והתשוקה שלי באופן ישיר עם אוהבי איטליה נוספים. וכך, נולדו הסיורים המודרכים שלי, ושירותי תכנון המסלול שאני מציעה לקהל הקוראים…


שירותי תכנון מסלול מותאמים אישית

החופשה המושלמת מתחילה בתכנון מסלול נכון!

איפה כדאי לטעום יין באזור קיאנטי? מה המסעדה הכי טובה באסיזי? איפה אפשר לצוד פטריות כמהין באומבריה? איך כדאי לבנות מסלול טיול באגמים? יש מסעדות שמגישות אוכל נטול גלוטן ברומא? מה החופים שהכי מתאימים לילדים בחוף גארדה? אני רוצה לצאת למסע שופינג מיוחד בפירנצה, לאן כדאי ללכת כדי לקנות פריטים בלתי נשכחים? אנחנו מחפשים מסעדה מיוחדת, רצוי עם כוכב מישלן, כדי לחגוג בה את יום הנישואין שלנו - על מה את ממליצה?


מאז שהתחלתי לכתוב את המדריכים שלי, קיבלתי אינסוף פניות מחברים ולקוחות, וכולם ביקשו דבר אחד: המלצות.

ובצדק! כדי להפוך את החופשה שלכם למיוחדת באמת, כדאי להיעזר באיש מקצוע שיבנה עבורכם את הטיול המושלם באיטליה. כך נולדו שירותי תכנון המסלול האישי שלי.


למי מתאימים שירותי תכנון מסלול אישי?

  • זוגות

  • חברים

  • קבוצות

  • מטיילים עצמאיים

ובמילים אחרות - לכל מי שמתכנן ביקור באיטליה, ורוצה להנות מחופשה מושלמת :)


מדוע כדאי להיעזר בשירותי תכנון המסלול של אריאלה והצוות שלה?

  • כדי לטייל באיטליה כמו המקומיים - טיילו כמו מקומיים. בזכות ההמלצות והטיפים שלנו תוכלו לבקר במקומות שרוב התיירים בכלל לא יודעים על קיומם, לאכול במסעדות של מקומיים, ולהנות מחוויה אותנטית באחת המדינות היפות בעולם.

  • תחקיר מקיף וטיפים ממומחים - כל המסלולים מתוכננים על ידי מומחה מקומי, שגר באיטליה ומכיר אותה היטב מזה כ-20 שנה​.

  • התאמה אישית מלאה - מסלולים מותאמים אישית. אנחנו מקפידים לבנות עבור כל אחד ואחת מכם מסלול מיוחד, שמשלב בתוכו את הדברים שמעניינים אתכם וחשובים ספציפית לכם. רק כך תוכלו להפוך את החופשה שלכם באיטליה לבלתי נשכחת.

  • חיסכון בזמן וכסף - במקום לבזבז עשרות שעות על תחקיר באינטרנט ולזרוק כסף על מקומות מאכזבים, עדיף לשכור את שירותיו של מומחה שיתפור עבורכם טיול מושלם.


איך זה עובד ?

שלב ראשון - נעים להכיר!

כדי שנוכל לבנות עבורכם את המסלול הכי מהנה ומוצלח, חשוב לנו להבין מה אתם מחפשים, מה ישמח אתכם, וגם מה אתם לא אוהבים ולא לטעמכם.


שלב שני - מסלול מפורט

בשלב זה נשלח לכם מסלול שלם המבוסס על הבקשות והצרכים שלכם. המסלול כולל תוכנית יומית מפורטת והמלצות למקומות לינה, אטרקציות ומסעדות. בנוסף, המסלול כולל גם עשרות טיפים יעילים שיהפכו את הנסיעה שלכם לקלה ומהנה הרבה יותר :)


רוצים לשנות משהו במסלול? אין שום בעיה!

סבב אחד של תיקונים כלול במחיר תכנון הסיור, ללא תוספת תשלום


רוצים שנזמין עבורכם את המלונות ונטפל בכל הפרטים הטכניים?

אין בעיה! תמורת תוספת תשלום, הצוות שלי ישמח לטפל בכל העניינים הלוגיסטיים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיע לאיטליה, ולהנות.


כמה זה עולה?

החל מ-150 ש"ח לתכנון יום טיול מלא. אתם מוזמנים ליצור קשר למלא את הטופס כאן בעמוד ולקבל הצעת מחיר מפורטת.


סיורי אוכל ויין בטוסקנה ויעדים נבחרים באיטליה:

אתם מוזמנים להצטרף אליי לאחד מסיורי טעימות היין והאוכל שאני מארגנת במקומות המיוחדים והאותנטיים ביותר בטוסקנה (ושאר איטליה). יהיה כיף, יהיה מצחיק ומעשיר, ובעיקר - יהיה טעים מאד!


סיור טעימות אוכל ויין בפירנצה

במהלך הסיור הזה נטעם כמה מהמאכלים הטיפוסיים הידועים ביותר בטוסקנה, נבקר בשוק האוכל העתיק של פירנצה, ונסיים בטעימת יינות מודרכת באנוטקה (בר יין) יפהפה. לאורך הטעימות נדבר על ההיסטוריה של היינות באזור, המאכלים החשובים ביותר, ותהליכי ייצור היין, הגבינות והנקניקים באיטליה.

הסיור כולל גם שיעור זיהוי ריחות מיוחד (בדיוק כמו שלומדים הסומלייה המקצועיים…)

אורך הסיור: 4 שעות

מחיר הסיור: 150 יורו לאדם, מינימום שני משתתפים


טעימת יין מודרכת וארוחת צהריים בלוקה/פיזה

אתם מוזמנים לקחת הפסקה מההתרוצצות בין האתרים, ולהנות מטעימת יינות מודרכת באחד מברי היין העתיקים והמיוחדים בלוקה (או בפיזה). במהלך הטעימה המודרכת נטעם כמה מהיינות הידועים ביותר בטוסקנה, ננשנש כמה מטעמים מקומיים, ולאחר מכן נמשיך לארוחת צהריים נהדרת באחת המסעדות האותנטיות בעיר. לאורך הטעימות נדבר על ההיסטוריה של היינות באזור, היינות החשובים ביותר, ותהליכי ייצור היין האיטלקי.

סדנת הטעימות כוללת גם שיעור זיהוי ריחות מיוחד (בדיוק כמו שלומדים הסומלייה המקצועיים…)

אורך הסיור: כ-4 שעות

מחיר הסיור: 100 יורו לאדם, מינימום שני משתתפים


היינות של סן ג'ימיניאנו

סן ג'ימיניאנו היא יעד מקסים ואהוב, וחלק בלתי נפרד מהביקור בה כולל טעימת יינות ביקבים הטובים ביותר! במהלך הסיור המיוחד הזה נבקר בשני יקבים נהדרים, נטעם את היינות המשובחים שלהם, ולאחר מכן ניסע לסן ג'ימיניאנו עצמה על מנת להינות מארוחה טובה במסעדה מצויינת בעיר.

אורך הסיור: כ-7 שעות

מחיר הסיור: החל מ-150 יורו לאדם, מינימום ארבעה משתתפים

(ניתן לארגן מסלול דומה לקבוצות בנות שני משתתפים בלבד)


בעקבות היין והכמהין של טוסקנה

במהלך הסיור הזה נבקר בשני יקבים מיוחדים מאד בלב טוסקנה. נטעם יינות ביודינמיים ואורגניים נהדרים, ונסייר באחוזה העתיקה. לאחר מכן נעצור לארוחת צהריים באחת מהמסעדות הטובות במחוז, ונטעם מנות המבוססות על כמהין.

אורך הסיור: כ-7 שעות

מחיר הסיור: החל מ-200 יורו לאדם, מינימום 4 משתתפים בסיור

(ניתן לארגן מסלול דומה לקבוצות בנות שני משתתפים בלבד)

ניתן לשלב את המסלול עם מסע ציד בעקבות פטריות הכמהין של טוסקנה (בתשלום נוסף)


ביקור ביקב מסורתי ובמחלבה קטנה בלב טוסקנה

במהלך הסיור המיוחד הזה נבקר ביקב קטן ומשפחתי שעדיין מייצר יינות נהדרים כמו פעם, ובמחלבה קטנה שמייצרת גבינות טוסקניות זוכות פרסים. נהנה מהנופים של הכפר הטוסקני, ונעצור לארוחת צהריים במסעדה מקומית שמגישה מנות אותנטיות בטעם של פעם.

לאורך הטעימות נדבר על ההיסטוריה של היינות והגבינות באזור, היינות החשובים ביותר, ונלמד איך מייצרים את הגבינות המסורתיות והנקניקים באיטליה. סדנת הטעימות כוללת גם שיעור זיהוי ריחות מיוחד (בדיוק כמו שלומדים הסומלייה המקצועיים…)

אורך הסיור: כ-7 שעות

מחיר הסיור: החל מ-200 יורו לאדם, מינימום 4 משתתפים בסיור

(ניתן לארגן מסלול דומה לקבוצות בנות שני משתתפים בלבד)


הערה:

  • כל הסיורים מבוססים על תפריט טעימות קבוע ומוגדר מראש. ניתן לשנות את התפריט בהתאם לבקשת המשתתפים, בתוספת תשלום. ניתן כמובן לבנות גם מסלולים עם תפריט צמחוני.

  • עלות הסיורים לא כוללת הסעות. אם אינכם מעוניינים לנהוג בעצמכם, נשמח להזמין עבורכם שירות הסעות ברכב ממוזג (בתוספת תשלום)


מסלולי טעימות בהתאמה אישית

חולמים לבקר ביקבים הטובים ביותר בקיאנטי? רוצים לצאת לביקור בלתי נשכח באזור בולגרי, בעקבות יינות ה-SUPERTUSCANS המפורסמים? מחפשים מסלול טעימות צמחוני? רוצים לארגן אירוע טעימות פרטי בווילה שלכם? מעוניינים לבקר ביקב כשר? הכל אפשרי! נשמח לבנות עבורכם מסלול טעימות מותאם אישית. אתם מוזמנים ליצור קשר ולמלא את הטופס בעמוד.


1,057 צפיות0 תגובות
סיורי אומנות מודרכים במוזיאונים ברומא
Monday, May 15, 2023
סיורים קולינרים בטוסקנה עם אריאלה בנקיר
Monday, February 28, 2022
ארוחות וסדנאות עם השף דוד שושן
Tuesday, July 6, 2021
צאלה רובינשטיין - סיורים, סדנאות בישול וקייטרינג בטוסקנה
Tuesday, July 6, 2021

עשוי לעניין אותך

1

הזמנת סיור קולינרי בטוסקנה עם אריאלה בנקיר

עליך להתחבר על מנת לצפות בתוכן זה

ההרשמה לאתר בחינם.

התחברות | הרשמה
bottom of page