top of page

חופשת סקי באיטליה – לאן כדי לנסוע?

+ באיטליה

זמן קריאה

חיפוש

מהמדרונות המושלגים של קורטינה ד'אמפצו ועד לפארק הסקי הפרוע בעמק אאוסטה, מבקתות העץ הקסומות של הדולומיטים ועד למסלולים המלהיבים בעמק גרדנה, איטליה היא יעד נהדר לחובבי סקי. אם אתם מחפשים כמה רעיונות עבור החופשה הלבנה הבאה שלכם, הגעתם למקום הנכון!


סקי לכל המשפחה באיטליה
צילום: Depositphotos

ה"סטימנה ביאנקה" (settimana bianca), כלומר השבוע הלבן, הוא רגע חשוב במיוחד בלוח השנה האיטלקי. זהו הרגע שבו אורזים את המזוודות ויוצאים לשבוע של סקי נהדר באחד מהאתרים המרכזיים במדינה.


אם גם אתם חולמים על שבוע לבן משל עצמכם, עכשיו זה הזמן! הגיע הרגע הנכון בשנה לארגן חופשה קלאסית ומרעננת בשלג וליהנות מטיולים באוויר הפתוח, אוכל מעולה, יין טוב מול האח המבוערת, ומעל הכול – סקי, כמובן. המאמר הזה מיועד לאוהבי השלג שמחפשים כמה עצות שימושיות לקראת חופשת הסקי הנכספת. בין אם אתם מתכננים לגלוש במדרונות, להתמקד בסנובורד או לצאת לסקי מרחקים, תוכלו למצוא כאן כמה רעיונות יעילים.


קורטינה ד'אמפצו – מלכת השלג והסקי של איטליה – מחוז ונטו

קורטינה ד'אמפצו (Cortina d’Ampezzo) היא ההוליווד של עולם הסקי באיטליה – יעד מתוחכם בעל מוניטין עולמי המושך חובבי סקי כבר עשרות שנים, ומקום שעצם אזכור שמו גורם לאיטלקים רבים לעצום את העיניים ולדמיין הרים מושלגים וספלים מלאים בשוקולד חם המוגשים בבקתת עץ מול האח המבוערת.... בשנת 1956 נערכו כאן משחקי החורף האולימפיים הראשונים במדינה, ובשנת 2026 תשחזר איטליה את המסורת ותארח את האירוע החשוב הזה בשנית (ביחד עם מילאנו).


העיירה קורטינה ד'אמפצו איטליה דולומיטים
קורטינה ד'אמפצו שוכנת בגובה 1224 מטר מעל פני הים. צילום: Ailita Liteva

קורטינה ממוקמת במחוז ונטו (Veneto), ומוקפת בהרי הדולומיטים. היא ידועה בזכות למעלה מ-120 קילומטרים של מדרונות המספקים את כל הפנטזיות, ומתאימים במיוחד למי שמחפש את החיים הטובים (ומוכן לשלם עבורם...). כ-95% מהמסלולים מצוידים במכשירים לייצור שלג מלאכותי, כך שגם אם תנאי מזג האוויר הטבעיים לא יהיו מושלמים, עדיין לא תתאכזבו ותוכלו לצאת להחליק. מי שמגיע לכאן יכול לרכוש סקי-פס שכולל גישה חופשית ל-6 אזורי סקי, 86 מדרונות ו-36 רכבלים. מחיר הפס הבסיסי הוא כ-50 יורו לאדם, ואת הסקי-פס ניתן לרכוש מראש באינטרנט ולאסוף בנקודות האיסוף האזוריות לאחר שתגיעו. מומלץ לבדוק את כל הסוגים השונים של הכרטיסים שהם מציעים לפני שאתם משלימים את הרכישה, כדי שתוכלו לבחור את הכרטיס המתאים ביותר עבורכם.


זקוקים לשיעור ריענון, או למורה פרטי שיראה לכם איך להתמודד עם השלג כמו מקצוענים? בקורטינה פועל גם בית ספר ידוע לסקי בשם Boarderline ובו תוכלו למצוא מורים מקצועיים, מומחים לתחום וכמובן גם חנות גדולה שבה תוכלו לרכוש את הציוד הנדרש. מקום נוסף שבו תוכלו לשכור (או לרכוש) ציוד הוא www.noleggioscicortina.it. כאן תמצאו מגוון גדול של בגדים ואביזרים לקטנים ולגדולים, לחובבי סקי "רגיל" וגם למי שמתמחים דווקא בספליטבורד (splitboard) או בפרירייד (freeride). באתר תוכלו למצוא גם הצעות לשיעורים מודרכים, וטיולים.



עזרים שימושים:

לצפייה במצלמות בשידור חי - webcam מסלולי סקי שונים ומצב השלג בקורטינה.


מפת מתקני הסקי והאזור מסביב:

מפה פנורמית מתקנים קורטינה, והאזור
.
הורידו את • 5.53MB




לקראת ערב, אחרי שהעברתם יום שלם על המסלולים, המרכז ההיסטורי של קורטינה מחכה לכם. בין אם אתם מחפשים את האתר המושלם לארוחת ערב אינטימית או לערב קצת יותר סוער, קורטינה מציעה חיי לילה פעילים ומסעדות מצוינות. בזירה הקולינרית המבחר מרשים, וכולל מסעדות שמתמחות באוכל טירולזי טיפוסי לדולומיטים וכמובן שגם מסעדות עילית, שמשרתות את הקהל בעל הממון שנוהג להעביר כאן את חופשת החורף, לא פחות מ 8 מסעדות המוזכרות במדריכי מישלן וגמברו רוסו האיטלקי נמצאות בקורטינה הקטנה, לרשימה. בקונדיטוריות הטובות של קורטינה תוכלו למצוא גם מתוקים מעולים.



איפה ישנים בקורטינה ד'אמפצו?

טיפ: כאשר אתם בוחרים מקום לינה, כדאי לבחור מקום שמאפשר גישה נוחה למסלולים (מה שנקרא "סקי אין סקי אאוט"). אחרת, ההגעה תהיה מסובכת ולא נעימה...


אפשרויות הלינה מגוונות, והאזור משופע בבתי חווה אינטימיים ומלונות פאר, בקתות עץ מסורתיות וריזורטים מפנקים. מלון de Len, לדוגמה, שנפתח לאחרונה, ממוקם בלב קורטינה וכבר צבר לו מעריצים. משמעות השם בניב הלדיני המקומי היא "עשוי מעץ", ואכן העיצוב הוא בסגנון מסורתי ואותנטי, תוך ניסיון להעניק לאורחים חוויה מודרנית ושלווה מלאה. בימי שישי נוהג צוות המלון לארגן ארוחות ערב מיוחדות בהשראת היער, ובמהלכן מוגשות מנות המבוססות על פטריות כמהין לבנות. ימי ראשון, לעומת זאת, מוקדשים למשפחות.




למי קורטינה מתאימה? זהו יעד מצויין לגולשים מתחילים, משפחות, חובבי החיים הטובים, וגם לכאלה שכבר צברו ניסיון מסוים. העיירה מלאה בפעילויות ואטרקציות, ולכן מתאימה במיוחד למי שרוצה לבלות ולהירגע. למי קורטינה פחות מתאימה? גולשים מנוסים מאד וגולשים מקצועיים שמחפשים לגלוש נטו יעדיפו כנראה יעדים מאתגרים יותר.

הדולומיטים – מחוזות טרנטינו - אלטו אדיג'ה

אם אמרתם סקי באיטליה, אמרתם סקי בדולומיטים. המחוזות טרנטינו - אלטו אדיג'ה הם יעד קלאסי עבור חובבי סקי, ואחד היעדים הידועים ביותר באיטליה הוא מדונה די קמפיליו (Madonna di Campiglio), כמובן. זהו אחד מהיעדים הנוצצים והנחשבים במדינה, מגנט לסלבריטאים מכל רחבי העולם ולחובבי החיים הטובים (שיכולים להרשות לעצמם לבלות חופשה ביעד הזה...).


מדונה די קמפיליו איטליה
עיירת הסקי מדונה די קמפיליו שוכנת בגובה 1553 מטר מעל פני הים - צילום: Depositphotos

מדונה די קמפיליו איטליה
מדונה די קמפיליו בשעות הלילה - צילום: Baroni Carlo

כ-155 קילומטרים של מסלולים מחכים לכם כאן, בדרגות קושי שונות (32% מסלולים כחולים, 47% מסלולים אדומים, ו-21% מסלולים שחורים). חיי הלילה במדונה די קמפיליו נחשבים למצוינים, והאזור עשיר בפעילויות ואטרקציות. בזכות הסקי פס תוכלו ליהנות מהמסלולים הטובים ביותר. אבל לא רק חובבי סקי ייהנו כאן אלא גם חובבי האקסטרים: הסנואופארק במדונה די קמפילו (Ursus snowpark) הוא אחד הגדולים באירופה, ומציע מתקנים משוגעים שיעלו לכם את הדופק. לפרטים נוספים מומלץ לבדוק את האתר הרשמי.


פעילויות רבות בשלג במדונה די קמפיליו - צילומים: Molineris Daniele



עזרים שימושים:

לצפייה ב - webcam של מסלולי סקי שונים, מצב השלג במדונה די קמפיליו.

לעדכוני מזג אוויר במדונה די קמפיליו, כאן.

עדכונים זמן אמת על מסלולי סקי ורכבלים, כאן.


כדאי לזכור שמדונה די קמפיליו איננה היעד היחיד, וממש לא חייבים להוציא סכומי עתק כדי ליהנות מסקי משובח בדולומיטים. למעשה, הדולומיטים מושכים מטיילים מכל הסוגים, ומשפחות רבות מזמינות כאן חופשות סקי נהדרות בכל תקציב.


הסלה רונדה (Sella Ronda) הוא אחד מאתרי הסקי הנחשבים ביותר באיטליה – לא משום שהוא מגנט לחובבי מסיבות אלא בגלל האיכות המדהימה של המסלולים והגלישה. לא פחות מ-520 קילומטרים של מסלולים מחכים לכם כאן, מוקפים בנופים שנחשבים ליפים ביותר באיטליה. זהו אתר פופולרי בקרב גולשים רציניים ומנוסים, והשילוב בין הנופים עוצרי הנשימה והעיירות המקסימות של הדולומיטים (כמו סנטה כריסטינה וסלבה ואל גרדנה) הופך את היעד הזה לפסגת השאיפות עבור חובבי סקי רבים. הסלה רונדה הוא אזור גדול במיוחד, המתפרש על פני ארבעה עמקים שונים בדולומיטים, ונקודות הכניסה לאזור הן רבות. האזור נכללת בכרטיס ה-Dolomiti Ski Pass.



למרות הפופולריות הגדולה שלו, כדאי לזכור שזה לא האזור המתאים ביותר לגולשים מתחילים. גולשים מנוסים, לעומת זאת, ייהנו מכל שנייה.


טיפ: מחפשים אתגר של ממש? נסו את מסלול סאסלונג (Saslong) ליד סנטה כריסטינה, שבו נערכות גם תחרויות גלישה בינלאומיות!


אתר נוסף שכדאי להזכיר הוא הפלאן דה קורון Plan de Corones (ובגרמנית: Kronplatz).

כל גולש עם קצת ניסיון יודע שאי אפשר לפספס את הירידות פה.


המסלול מתחיל מהאזור הידוע בכינוי "שלושת הפסגות של הדולומיטים" (3 Cime Dolomiti), ומידי 30 דקות יוצאת מעלית האקספרס שמחברת את האתר לעמק פוסטריה (Val Pusteria). 32 מעליות סקי ולמעלה מ-120 קילומטרים של מסלולים הופכים את היעד הזה לנחשק במיוחד. בפלאן דה קורון תמצאו מסלולי סקי בדרגות קושי שונות, כולל חמישה (!) מסלולים שחורים המיועדים לאמיצים ולמנוסים ביותר. זהו יעד מושלם גם לחובבי סנובורד, שיוכלו להשתולל ב-snowpark. והנוף? נראה כאילו נלקח מאגדה קסומה...

ניתן לרכוש פס כניסה מראש, אונליין. אם תרכשו את ה-Holiday Pass (באתר) תוכלו להשתמש בכל אמצעי התחבורה באזור באופן חופשי.

האתר מחובר היטב לעיירות שבאזור, כך שרוב הזמן לא תזדקקו אפילו למכונית (אלא אם כן תרצו לצאת לסיורים באזור).



למי זה מתאים? לכולם, בזכות מגוון המסלולים והאזורים המיועדים לילדים, אבל בעיקר לחובבי הפריסטייל ולגולשים מנויים שמחפשים אתגר.


איפה כדאי לישון? מלון Baerenhotel הוא מלון חמישה כוכבים הממוקם למרגלות ה- Plan De Corones, נטול קישוטים מצועצעים וידוע במיוחד בזכות המסעדה המצוינת שפועלת במקום. כדי לשחרר את השרירים התפוסים אחרי יום של סקי תוכלו להזמין מסאז' בספא (טיפול אישי או זוגי) ולהתפנק בבריכה המשקיפה על ההרים. המלון מארגן גם אירועים המיועדים לחובבי מכוניות ספורט, כך שתוכלו לדהור בין עמקי הדולומיטים ולבסוף גם להתרווח מול הנוף עם כוס שמפניה טובה. ואם אתם מחפשים משהו קצת אחר, תוכלו גם להזמין דרך המלון טיסה בהליקופטר מעל פסגות ההרים המושלגים!



ליביניו והמדרונות התלולים – מחוז לומברדיה

גם מחוז לומברדיה מציע מנה גדושה של אדרנלין לחובבי הסקי, ואחד האתרים הטובים ביותר הוא ליביניו (Livigno), כמובן. העיירה ליביניו ממוקמת באזור שנקרא אלטה ולטלינה (Alta Valtelina) ונחשב לאחד האהובים ביותר באיטליה. זהו אזור מושלם לא רק לסקי אלא גם לסנובורד ופריסטייל, וה-snowpark פה הוא ברמה בינלאומית. העונה בליביניו מתחילה מוקדם ומסתיימת מאוחר (דצמבר-מאי, לרוב), ורבים מגיעים הנה כדי לצאת לסקי למרחקים בין העמקים ולאורך הרמה הנרחבת ושטופת השמש.

מחפשים משהו קצת אחר? בזכות ה- Heliski המופעל פה תוכלו ליהנות מהפתעה נדירה – להגיע לראש המסלול בעזרת הליקופטר! הנוף הנשקף באזור זה הוא נהדר, ובזכות ההליקופטר תוכלו להגיע לנקודות גבוהות במיוחד שאינן נגישות בשום דרך אחרת, ומצטיינות בשלג טהור ובתולי. לפרטים נוספים: www.livigno.eu.



ההליקופטר בליביניו יוביל אתכם לפסגות המבודדות והיפות ביותר


אחד המסלולים הידועים ביותר פה הוא ה-Freeride cross, המשלב שני עולמות שונים: פרירייד (freeride) ופריסטייל (freestyle). זה רעיון שנולד בשנת 2016, והמסלול מתחיל בירידה מרכבל מספר 5, על הר המוטולינו (Mottolino).


עזרים שימושים:

דווח על גובה ומצב השלג בזמן אמת, כאן.

לצפייה במצלמות בשידור חי - webcam - הפסגות ומסלולי הסקי.

פתיחה וסגירת מתקנים ומסלולי סקי בזמן אמת, כאן.

חנויות להשכרת ציוד סקי, כאן.

בתי ספר לסקי מכח הסוגים, כאן.


ישנן מספר מסעדות באזור, ואין סיכוי שתצליחו להתאפק ולא לטעום את המטעמים המקומיים, כמו לדוגמה את פסטת הפיצוקרי (pizzoccheri) המפורסמת ואת נקניק הברזאולה האיכותי.




ליביניו הוא גם אזור המתאים לחובבי סקי למרחקים, ענף הזוכה לפופולריות ההולכת וגדלה בשנים האחרונות. סקי למרחקים מאפשר ליהנות משילוב מיוחד: ספורט מאתגר, נופים יפים וסיור ביערות. העמק הארוך והצר בליביניו מתאים במיוחד למשימה, וכאשר נערך פה פסטיבל ה- sgambeda, מרוץ הסקי הנורדי, אלפים מגיעים להשתתף.


למי המקום מתאים? למחליקים מנוסים, לחובבי סנובורד ולעוסקים בסקי למרחקים, כמובן.


מקומות לינה: בית המלון והספא Lac Salin הוא ריזורט מפנק, מקום שבו תתעוררו בבוקר היישר לתוך הרפתקה חדשה. המתחם מחובר עם מעליות סקי שמובילות ישר לפסגת המוטולינו (Mottolino), ואחד הדברים שמייחדים את המקום הוא "בית מרקחת העשבים" שהם מפעילים – הצוות יוצא ללקט עשבים ותמציות באחו שמסביב למלון, ומכין מהעלים והפרחים שיקויים ומוצרי קוסמטיקה המשמשים אותם במהלך המסאז'ים והטיפולים הקוסמטיים בספא.


ה-Freeride Cross, מסלול עם מכשולים בליביניו



האלפים של מחוז פיימונטה

מחוז פיימונטה הוא יעד אלפיני מושלם, המוקף בהרים משלושה צדדים, וקל למצוא בו אזורי סקי איכותיים. אחד הידועים שבהם נקרא "שביל החלב", וכולל בתוכו את אתר ססטרייר (sestriere) המפורסם.


היסטוריית הסקי של ססטרייר מתחילה בשנות ה-30 של המאה ה-20, כאשר ג'ובאני אניילי (הבעלים של פיאט) הורה על בנייתם של שני בתי מלון ושלוש מעליות סקי.


ססטרייר (sestriere) אתר הסקי - איטליה
העיירה ססטרייר (sestriere) 2034 מטר מעל פני הים - צילום: Depositphotos

סטרייר הוא אתר נחשב ויוקרתי, וכיום המתחם מתגאה בחמישה מסלולים שחורים ומתחם המיועד לסקי אלפיני – לא פחות מ-20 קילומטרים של אדרנלין טהור. אף שאפשר למצוא כאן גם מסלולים המתאימים לקטנטנים ולגולשים מתחילים, רוב המסלולים בססטרייר מתאימים לגולשים בעלי ניסיון, ו-102 הקילומטרים הלבנים הבוהקים של מסלולי סקי קורצים לרוב למחליקים ותיקים. יתרון ייחודי נוסף שתוכלו למצוא כאן הוא את האפשרות להחליק גם בשעות הלילה! בדומוביאנקה (domobianca), לדוגמה, תוכלו למצוא 3 קילומטרים של מסלולים המוארים מידי יום שישי אחרי השקיעה (בין 19:00 ל-23:00). בנוסף, ביום שישי האחרון מידי חודש מארגנים פה סיורי הליכה בשלג הכוללים גם ארוחת ערב מיוחדת.


למי המקום מתאים? לכולם, אבל בעיקר לגולשים מנוסים המחפשים אתגר.


סקי ביום והחלקה לילית לאורך המסלולים המוארים בדומוביאנקה, ססטרייר


עזרים שימושים:

למפות מסלולי הסקי, כאן.

לצפייה במצלמות בשידור חי - webcam ומזג האוויר בפסגה.

פתיחה וסגירת מתקנים ומסלולי סקי בזמן אמת, כאן.


איפה כדאי ללון? ססטרייר מציעה שפע של מקומות לינה. אם אתם מחפשים מקום טיפוסי ומיוחד, נסו את קלאב-מד Pragelato-Sestriere. מספיק מבט חטוף בריזורט המושקע הזה כדי להשתכנע ולהזמין מיד מקום: הקלאב-מד מציע שהות בסגנון "הכל כלול", בקתות עץ בגובה 1600 מטרים, וקסם אינסופי. הרכבל שיוצא מהריזורט מתחבר ישירות למסלולי הסקי.


טיפ: אם יוצא לכם לבקר בססטרייר ב-6 בינואר, תוכלו ליהנות ממחזה מיוחד... ביום זה מציינים באיטליה את חג המכשפה (la Befana), ולכבוד האירוע המכשפות של ססטרייר עולות על מחלקיים ויוצאות לגלוש ביחד עם הקהל, ומחלקות ממתקים לילדים!


סקי במחוז ואל ד'אוסטה

עמק אאוסטה (Aosta) ידוע בזכות אזורי הסקי המפורסמים שלו, ואתרים שכל מי שאוהב לגלוש מכיר בוודאות.


עיירת הסקי צ'רוויניה איטליה
העיירה צ'רוויניה בגובה 2050 מטר מעל פני הים - צילום: Depositphotos

עיירת הסקי צ'רוויניה היא הגבוהה באיטליה (2050 מטרים!) ואתר הסקי של צ'רוויניה (Cervinia) הוא בגובה 3450 מטר מעל פני הים, לא סתם האתר הפך לאחד האתרים המפורסמים, גם בגלל יופיו וגם בגלל היותו הגבוה ביותר באיטליה, שילוב מנצח! הוסיפו לכך מסלולים מעולים וחיי לילה סוערים... אין ספק שזהו יעד שנמצא ברשימת ה"חובה לבקר פה" של כל חובבי הסקי, בעיקר בשל האפשרות לגלוש על הגבול בין איטליה לשוויץ, מפסגת המאטרהורן המפואר ועד ולטורננש (valtournenche). זהו אזור נהדר גם לחובבי טרקים וטיפוס, והמערות ומפלי הקרח שכאן מהפנטים ממש ביופיים. אם תרצו, תוכלו אפילו לצאת לסיור מזחלות! לפרטים נוספים מומלץ לבדוק את האתר הרשמי.


אבל צ'רוויניה איננו אתר הסקי היחיד, והייתי רוצה להמליץ לכם דווקא על הרפתקה קצת אחרת. אם אתם לא אוהבים את המדרונות הצפופים והכאוטיים, ואם לא מתחשק לכם לעמוד בתור למעליות, דעו לכם שדווקא בוואל ד'אוסטה מסתתרות כמה פנינים לא מוכרות, במרחק קילומטרים ספורים מהאתרים האופנתיים והידועים. כאן יהיה לכם קל למצוא מקומות לינה נעימים ובקתות טיפוסיות במחירים שפויים, שמתאימות גם למשפחות ולקבוצות חברים. כשיתחשק לכם לצאת ולבלות קצת, תוכלו להיעזר בשירותי ההסעות שמחברים את הכפרים למקומות הבילוי התוססים.


הכפר פילה (Pila), לדוגמה, נמצא במרחק 18 קילומטרים בלבד מהרכבל של אוסטה, ומציע לא פחות מ-70 קילומטרים של מסלולים המיועדים בעיקר לגולשים בעלי ניסיון. בין היתר תמצאו כאן לא פחות מ-4 מסלולים שחורים! גם הילדים יוכלו לבלות בפילה, בפארק Chacard המותאם במיוחד עבורם.

פילה נמצא במרחק כשעתיים מאחד מאתרי הסקי המפורסמים ביותר באיטליה – קורמאייר (Courmayeur). אם מתחשק לכם להגיע ליעד הידוע והנחשב הזה, תוכלו ליהנות מלמעלה מ-100 קילומטרים של מדרונות איכותיים, 11 מסלולים כחולים, 17 מסלולים אדומים, חמישה מסלולים שחורים ואינסוף מסלולים לא מסומנים (off trail). כמובן שתוכלו למצוא גם בתי ספר לסקי, ומתחמים המתאימים גם לילדים.


עזרים שימושים לכפר פילה (Pila) :

למפות מסלולי הסקי, כאן.

לצפייה במצלמות בשידור חי - webcam ומזג האוויר בפסגה.

פתיחה וסגירת מתקנים ומסלולי סקי בזמן אמת, כאן.




העיירה קורמאייר שלמרגלות המונטה ביאנקו (Monte Bianco), ההר המוכר גם בשמו הצרפתי (מון בלאן) היא יעד פופולרי ונחשב, ומומלץ מאד להזמין פה מקומות לינה זמן רב מראש.


העיירה קורמאייר מבט מהפסגה של אתר הסקי הגבוה באיטליה
העיירה קורמאייר מבט מהפסגה של אתר הסקי הגבוה באיטליה - צילום: Depositphotos

אתר נוסף שכדאי לכם לשקול בעמק אוסטה הוא Cogne, הנחשב ליעד מספר אחת עבור חובבי הסקי למרחקים (מספר תחרויות בינלאומיות חשובות נערכו כאן לאורך השנים). המסלולים נמתחים לאורך כ-80 קילומטרים ומתפתלים בין יערות מושלגים ונחלים בליבו של עמק Nonthey. אם יהיה לכם מזל, תוכלו גם לראות את חיות הבר של העמק!



איפה כדאי לישון? עמק אוסטה מציעה סוגים שונים של מלונות, החל מבקתות עץ קטנות וטיפוסיות המרוהטות בפשטות אבל מציעות חוויה אותנטית מאד, וכלה במלונות מפוארים המציעים כל סוג של פינוק אפשרי. בקורמאייר, נסו לדוגמה את Grand Hotel Courmayeur Mont Blanc, בו תוכלו ליהנות מחדרים מעוצבים, ספא, מסעדה מצוינת, ואפילו שירות בייביסיטינג עבור הכלבים שלכם!


אם אתם מתכננים לבלות בקורמאייר, כדאי לכם לרכוש מראש את הסקי-פס, שיאפשר לכם להיכנס למתחמים השונים ולהשתמש באופן חופשי במעליות וברכבלים.


838 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

עשוי לעניין אותך

תרגום: אריאלה בנקיר

1

מתעניינים

עליך להתחבר על מנת לצפות בתוכן זה

ההרשמה לאתר בחינם.

התחברות | הרשמה
bottom of page